הכשרה מס׳ 03

צעד אחד קדימה!
פתרון בעיות תפעול בהסעות

בהסעות תלמידים, ההיבט החינוכי וההיבט התפעולי שלובים זה בזה. קיים קשר ישיר בין משך נסיעה סביר וללא תקלות ובין הגעת התלמיד למוסד הלימודים מוכן ופנוי ללמידה. נקיים הכשרה זו במוסדות בהם קיימים ריבוי אתגרי תפעול בהשתתפות נציג חברת הסעות או נציג מערך הסעות יחד עם המלווים והמוסד החינוכי. בהכשרה נקיים שיח פתוח במהלכו נציף צרכים ונדון בפתרונות כשלנגד עינינו צרכי הילדים בראי הלקות.

שעה

מטרות המפגש:

היכרות ותיאום ציפיות בין מלווי ההסעות והצוות החינוכי עם מערך ההסעות

חידוד כללי ההסעה

העצמת תפקיד המלווה ותרומתו לתלמידים, להורים ולצוות החינוכי

מבנה המפגש:
פתיחה והיכרות

הצפת צרכי המלווים והמוסד

שיח עם נציג ההסעות

כללים להסעה

סיום וסיכום